Dagens shopping

Blev en del glädjande shopping nere på stan. Nya fina vårgardiner då jag råkade krympa mina förra, men vad gjorde det när jag nu fick anledning att köpa nya :) En ny duk pryder även vårt köksbord och ennu en ny ligger i skåpet och väntar in sommaren innan den kommer fram. Älskar härliga vårfärger som grönt och rosa.

Duken och gardinerna är från hemtex.
 


Adrian fick med sig 3 böcker hem. Musses klubbhus var en riktig hit då det finns knappar på sidan som då spelar olika melodier.


Själv fick jag med mig två söta hårspännen och en galet snygg skjorta som jag bara var tvungen att ha! Men det får ni se bild på imorgon :)

Nu kommer snart mikaela och då börjar fredagsmyset på riktigt:)



Kommentarer
Anonym

Vad fin duk, vart hittade du den någonstans, i vilken affär?

2010-02-26 @ 18:39:23
Nadja

Superfint! Vart hittade du musses klubbhus? Angelina älskar när den serien går på tv om dagarna :D

2010-02-26 @ 21:18:19
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Malin

Jättefina grejer! Jag är också på jakt efter gröna gardiner, men vi har ju så högt till tak så alla blir för korta :(

2010-02-27 @ 12:32:49
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0