Bebis mys igår

God morgon! Gud vad bloggen strulade igår, där av min frånvaro. Jag hade en toppen dag igår med en massa bebismys. Emil han var så liten och så söt. Så fort jag kom dit tog jag beslag på honom och han somnade gott i min famn. Han sov där sen nöjt i kanske 2 timmar :) Det var så klart jätte kul att träffa Veronica också och hon var så fin och såg så pigg ut.

Men vad snabbt man glömmer. De är ju så otroligt små, har Adrian verkligen vart sådär liten? Ja han har ju det och det är helt sjukt. Han är inte en bebis längre utan mer och mer ett litet barn. Lite skrämmande men så härligt.
Idag kommer Kristin och Frida hem till oss på fika så det blir jätte trevligt. Efter det ska vi hem till Mikaela och Pontus och fika, så det blir en hel del fika idag. Men inge fel med ;)

Hoppas ni får en bra dag. KRAM



 
Söta lilla Emil :)


Kommentarer
veronica

Vad fina ni är ihop, emil och du :). Jag är så glad att jag har fått en vän som du. Ska bli så kul i framtiden när emil och adrian blir lekkamrater :)

2010-02-13 @ 21:58:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0