Alla hjärtans dag

God morgon! Blev en tidigt morgon för mig och Adrian idag men det gör inte så mycket. Älskar morgonen med honom då han är extra go och glad :)

Vi har det super trevligt igår med slagermys och sen nya beckfilmen. Andreas Johnsons låt igår var jätte fin men kanske inte någon vinnarlåt. Paulin hoppas jag går vidare till final sen från andra chansen. Sen tyckte jag även om Erik som gick vidare till final, en bra poplåt. :) Så tre av bidragen gillade jag mycket igår :)



Idag ska vi ut till tuna park en sväng för att hitta present till Adrians bonusMorfar som ska firas idag. Han fyller på tisdag men kan ej firas då så vilkan dag passar inte bättre då en alla hjärtans dag? Det är ju då man ska visa sin kärlet till folk omkring som man älskar. :)

Så idag blir det lite extra mys med familjen och jag och Adrian tänkte fixa frukost på sängen till älskade Andreas. :) Sen ikväll blir det god middag och kärlek till det :)

Hoppas ni njuter dagen med någon ni älskar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0