Strålande Jul

Adrian sover så jag och Andreas passar på att ligga i soffan och inte göra någonting. Vi hade oss en riktigt strålande jul igår. Var en riktigt fantastisk dag som jag låser in i hjärtat mitt. Den kommer värma länge.

Vi började morgonen med paketöppning i sängen och efter det hade Adrian fullt upp att leka med sin polismotorcykel som tutade och blinkade. Jag fick ett objektiv till kameran så jag hade fullt upp att leka med den hela dagen. :)

På förmiddagen kom Stefan och Martin över med några paket och julhälsningar. Imorgon(annandagen) firar vi jul med dem då Adrians farmor jobbade.

Efter lunch kom min pappa+familjen där(eller hur man ska säga) och även Andreas pappa+familjen där. Så vi var en hel del folk här men det var bara trevligt. Drack glögg, åt skinksmörgås, massa nötter, choklad, pepparkakor och godis. Paketöppning blev det också, Adrian blev överröst med fina paket. Men även vi fick fina paket. :)

Efter kalle åkte vi hem till min mamma. Där åt vi julbord och hade det gött. Drack glögg, barnen lekte(Adrian och Emma) och det var precis som det ska vara på julen. Tomten(om man nu kunde kalla honom för tomte?!) kom förbi och delade ut julklappar och Adrian var livrädd. Inte så konsting då tomten såg ut att vara hämtad från någon skräckfilm. Haha.

Vid 21.30 åkte vi hem och la Adrian. Vi la oss i sängen och såg på tomten är far till alla barnen och bara pustade ut efter en underbar dag.

Jag älskar julen och det här var det bästa julen jag vart med om. Adrian var så glad och hade så kul med alla klappar och all vår fina släkt. Så vi älskar er!

Bjuder på lite bilder från vår jul.

Adrian vaknade upp som en liten pepparkaka på julaftons morgon. :)

 


Jag och min lilla stjärna♥

Älskade familj♥


Fina lilla busen♥
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0