Trött

Idag är jag trött! All min ork har försvunnit känns det som. Jag längtar nu till våren då det blir lite ljusare och varmare, trött på detta mörker. Sen är jag just nu trött på att vi inte har någon tvättmaskin... Måste ha hjälp av en elektriker för att koppla in den, och alla tvättider i tvättstugan är upptagna. Alla som passar med mitt schema. Känns surt då det är en del som behövs tvättas upp, egentligen innan nyår. Men bara att gilla läget just nu. För trött för att orka bry mig för mycket..



Kommentarer
Malin

Ska vi säga torsdag nästa vecka? Då är Moa ledig så vi är hemma båda två då :-)



Vad ska ni hitta på på nyår?



Kram!

2010-12-29 @ 20:25:14
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Malin

Toppen! :-) Längtar redan!



Så mysigt! Vi ska bara vara hemma och ta det lugnt, inga stora planer alls!



Kram

2010-12-29 @ 21:07:31
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0