Sjukstuga

Den här dagen tar aldrig slut känns det som. Adrian sitter nu i badet och plaskar och pratar för fullt. Han är pigg och glad så länge som han får alvedon. Han har fortfarande inte kräkts något och känns som magen börjar bli bättre. Men febern sitter ändå i men ger sig ju med tiden. Skönt för honom att det blev ganska lindrigt. Han får lite små mål då och då att äta och har inte blivit så mycket fast föda. Mer välling, joggi och vatten har det blivit. Men lite banan, en halv barnmatsburk och lite popcorn har han fått i sig och det har gått bra.

Andreas mår inte alls lika bra och ligger helt slutkörd i sängen. Jag är inte avundsjuk. Men är riktgit glad så länge som jag klarar mig. Bättre att ta en i tagen så den andra kan ta Adrian :)

Jag börjar dock bli ganska trött då jag vart vaken sen 4. Så kan lova att det ska bli skönt att lägga sig efter den här dagen!

Hoppas ni tagit vara på dagen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0