Nya tapeter, yes!

En stor sten lossnade just från mitt hjärta. Jag har vart helt nere för jag trodde att vi inte skulle hinna få omtapetserat i nya lägenheten. Såg framför mig en jul med vidriga tapeter och det gjorde mig ganska deppig. Även om vi flyttar strax innan jul så vill jag få i ordning och så fint som vi bara kan till jul.

Men idag ringde de från HSB och de kommer vara färdigtapetserat på tisdag! Så jag och Andreas ska iväg och titta på tapeter idag. Vi vet hur vi vill ha det i vardagsrummet men köket och hallen är vi inte riktigt lika säkra på. Men blir något ljust i alla fall.

Ååh så glad jag blir! :)

Tack snälla pappa som kommer hit och tar Adrian en stund så vi får se på tapeter ifred!


Kommentarer
Malin

Åh så kul!! :-)

2010-12-09 @ 14:14:53
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0