Näst sista dagen

En dag kvar på det här året. Ska försöka hinna med att göra en sammanfattning av det här året då vi hunnit med en hel del skoj. Men så jag ser fram emot 2011!

Jag sitter här i soffan och väntar på att gå till jobbet. Kunde inte sova imorse så jag gick upp lite tidigare än planerat. Tycker det är så tråkigt då jag vet att jag kommer vara super trött ikväll igen.

Adrian ska till dagis en kortis idag (9.30-14.30). Men känns si sådär då han ska vara på en annan avdelning och ingen av "våran" personal skulle jobba idag. Men det kommer nog gå bra, han brukar anpassa sig snabbt och ty sig bra till någon vuxen om vi inte är där. Kan även vara bra att titta in på dagis en dag för honom för att inte komma helt ifrån det nu när han vart ledig.

Jaja, kommer nog gå bra i alla fall om inte så får de ringa så jag kan hämta honom. Nej nu ska jag borsta gaddarna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0