Mitt i allt så är det snart jul!

Tisdag och nu bara tre dagar kvar till julafton. Mycket ska man hinna med innan men försöker att inte stressa upp mig för mycket. Jag och Adrian är lediga och lite ledigt ska vi få känna att vi har också. Även om det blir en hel del pyssel här hemma, men det är bara kul tycker jag.

Granen står färdigklädd och fin och väntar bara på klapparna som ska slås in och läggas under. Igår köpte jag en hyasint och gjorde en egen liten juldekoration. Jag blev nöjd och längtar till den slår ut, det luktar så underbart gott.

Nya byrån är även på plats och ska börja fylla lådorna strax. När det är gjort ska alla kartonger vara upp packade. Sen är det bara några tavlor och annat som ska upp. Måste även köpa nya gardiner till köket. Passar ej med panel som vi haft tidigare, nu vill jag ha hissgardin där inne. Får även se om vi skippar gardin inne i vårt sovrum då vi har franskbalkong istället för fönster och känns inte som att det behövs just nu. Får boa in oss lite och se sen hur vi gör.


Mitt lilla jularrangemang :)


Adrian är så snäll och duktig här hemma. Ska hjälpa till med allt på sitt eget lilla vis i alla fall :)


Kommentarer
Nadja

Fick du igenom din vilja med byrån? =) Hur går de med vindsförrådet? Kramis

2010-12-21 @ 13:54:08
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Malin

Så flitiga ni är! Vi är inte helt iordning än trots att det snart är två mån sen vi flyttade, haha. Kram!

2010-12-21 @ 15:59:33
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0