Måndag och sista veckan

Måndag och sista veckan på det här året. Det har vart ett kanon år men känns bra att avsluta och börja på ett nytt kapitel nästa år.

Jag har gjort mig i ordning nu när Adrian sover och jag har min nya mysiga tröja på mig. Har försökt att sstäda undan lite här hemma då det är så mycket saker överallt nu efter alla julklappar. Får även se om det blir att plcka ner granen senare idag.

Adrian ska till sin farmor och bonus farfar vid 17 för att sova där. Vi ska passa på att åka till mio för att kolla på ny hängare till hallen. Vi vill inte ha en hatthylla längre Vill ha någon fin lite mindre hängare på så det blir lite mer stilrent. Ska även åka och titta till rean ute på tuna park. Storhandla tänkte vi också försöka att hinna med.

Nu har Adrian vaknat här och nyser ned min i soffan. Gosekillen nr1. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0