Jobb och febern är tillbaka

Kom hem från jobbet precis och har nu landat i soffan en liten stund. Ska strax hoppa in i duschen och göra mig i ordning för att bädda ner mig i sängen med något sövande på tv.

Det har inte vart så kul att jobba idag då jag vetat att Adrian är hemma och sjuk. Han har igen fått hög(40,5) feber och det känns inge bra. Är den kvar imorgon får vi ringa rådgivningen. Han har idag vart sjuk i en vecka och då även haft hög feber som kommit och gått. Blir ju orolig för mitt lilla hjärta♥


Kommentarer
Malin

stackars liten :-( konstigt att det bara börjar om/kommer tillbaka. Dumma baciller!



Kramar

2010-12-12 @ 11:44:37
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0