HELG

Då var helgen här och den ska vi ta vara på! Ikväll kommer Mikaela och Pontus över för idolkväll.Ser fram emot att gotta ner mig i massa onyttigheter.

Imorgon ska vi till Västerås tillsammans med Najda och Noak, barnfria! Strosa IKEA och stan, förhoppningsvis en del julklappsshopping. Ser jag fram emot.

 
Snart är kvällen här och då blir det att tända en massa ljus.


När jag hämtade Adrian på dagis dag så berättade de att han inte hade ätit någonting på lunchen, och att de trodde att han hade ont i magen. Han var svullen och stenhård om magen och jag tänkte bara NEJ magsjuka. Inte nu när vi är lediga i helgen ;) Men så snart vi kom hem så kom det ett redigt lass  blöjan och han har vart som vanligt hela tiden. Magen är inte längre svullen och hård och han har ätit och druktigt utan någon reaktion. Så han kanske bara behövde klämma ur sig lite. Som sagt tror inte det är/var magsjuka. HOPPAS HOPPAS!




Kommentarer
Malin

Hoppas att det bara var det där lasset som satt på tvären så det inte är magsjuka! Vi ser ju fram emot att leka nästa vecka så vi måste hålla oss krya!



Kram

2010-12-03 @ 21:30:39
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0