Gott Nytt År

Jag skriver ett snabbt inlägg här fast jag inte har tid. Men känner att jag vill skriva en sista gång innan året är slut. Vilket bra år vi lämnar, eller hur? Men jag ser mycket fram emot nästa år och hoppas att det blir minst lika bra.

Adrian har vart hos sin farfar och Nina idag och haft det så bra så. Han sov så gott när jag kom men efter över en timma så gick jag in och pussade på honom så han skulle vakna. Vi har en del att göra här hemma ju! ;)

Vi ska strax hoppa in i duschen en sabbis. Efter det ska vi börja göra oss mig i ordning. Så ska vi även packa ihop oss. Andreas slutar klockan 18 och då ska han fixa sig lite snabbt sen åker vi ut till torshälla. Blir att fira in det nya året tillsammans med Adrians farmor, bonusfarfar och farbror. Har hört rykte om en fin tre rätters middag! Ska bli trevligt i alla fall.

Nu vill jag bara önska er ett gott nytt år och hoppas att ni följer med oss nästa år också!



Kommentarer
Emeli - Mamma till Nathalie

Gott nytt år :)

Hoppas ni haft en trevlig kväll.

2011-01-01 @ 09:47:27
URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0