God morgon

Jag och Adrian morgonmyser här hemma i soffan framför Oso. Min Adrian har kommit tillbaka(peppar peppar!). Han är så go och glad och leker på så fint själv igen. Inte lika beroende av att vara i min famn hema tiden och inte bara en massa gnäll hela dagarna. Underbart härligt. Igår kunde vi till och med gå på stan med en nöjd och glad Adrian i vagnen hela tiden. Behövde bara muta med två kakor ;)

Måste nog ner en liten tur på stan idag igen och eventuellt imorgon. Lite små segt men får bli så.

Nu ska det ätas frukost och fortsätta slöa en liten stund till den här morgonen.



Kommentarer
Malin

Så skönt att han är tillbaka! :-)



Kram

2010-12-22 @ 09:24:05
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Nadja

Angelina har varit tillbaka sen i fredags, underbart! Något enstaka trots men det är så skönt!! =)



Pengarna får jag inte först om en månad, är 4 veckors handläggningstid.. usch!



Tomten vi hitta ligger i Odlaren.

2010-12-22 @ 11:50:57
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0