En rusande onsdag!

Nu sitter vi ner för första gången idag känns det som. Dagen har gått i ett och jag känner mig helt slut. När jag kom hem från jobbet fortsatte vi röja här hemma. Andreas har vart duktig och åkt med alla kartonger till lägenheten. Min pappa kom hit vid 16 och jag och Andreas åkte över till lägenheten och städade efter tapetserarna. Så nu är det bara att flytta in och börja få göra i ordning. Ska bli kul!

Adrian har haft en bra dag idag och det känns riktigt skönt. Han är fortfarande väldig klänging och mammig men har inte vart lika "dum" och trotsig idag. Han hade haft det jätte bra på dagis och satt och lekte så fint med tågbanan där. Det hade även gått bra här hemma med morfar och han hade ätit upp all mat. Minns inte när han gjorde det här hemma sist?! Haha. Skönt att han uppförsig bland folk i alla fall ;)

Snart är det dax för paradise hotel och sen får vi se om jag orkar med ett sista ryck innan läggdax.


Kommentarer
Malin

Så duktiga ni är som förberett så mycket redan! Hoppas allt går smidigt på fredag! Kram

2010-12-15 @ 20:45:24
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0