Dan före dan.

Vi åkte hem till min mamma vid 11 tiden idag. Adrian fick leka omkring med Emma och jag mest satt. haha. När mamma skulle köra oss hem då Adrian skulle sova middag så startade inte bilen. Suck, så fick vänta på att pappa kom förbi och hämtade oss. Så Adrian sover sin nap nu, lite sent men får bli så idag. Ska i alla fall ta upp honom snart.

När han sen är vaken ska vi ta oss en snabb tur till sveaplan. Fick helt plötsligt lite panik och kände mig inte alls klar med en julklapp. Men hoppas kunna lösa det där annar får det vara, vill inte ner på stan idag igen.

Sen ikväll blir det uppesittar kväll med glögg och bingolotto. Andreas slutar 20 och kommer och gör mig sällskap då. Han har vart så stressad den här veckan så längtar nu efter att vi ska få lite julfrid här hemma tillsammans.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0