Äntligen

FREDAG idag och det har börjat riktigt bra. Jag hoppas, hoppas, hoppas att Adrian också har sig en bra dag. Två dagar i rad har han nu sovit 19-8-30 och nu sover han fortfarande. Nytt rekord på G tror jag! ;) Får hoppas att det är det hans kropp behöver för att bli kry och glad.

Har funderat lite och tror att mycket av gnället kan komma från att flyttsituationen gör honom orolig. Vad tror ni? För det är sen vi började packa som han blev mer gnällig och ville vara oss nära helatiden.

Tänkte att när han vaknar och vi ätit frukost ska vi ta oss ut för lite lek i snön. Sen måste vi försöka få i ordning lite här hemma, så gott det går i alla fall. Ikväll kommer Mikaela och Pontuns över för sista idolkvällen. Jag håller tummarna för att Jay tar hem det, han är så bra och kan göra allt känns det som. Så ikväll blir det massa god mat, massa gott godis och sen något gott och bubbligt i glasen för att fira lite! :)


Bjuder på en bild från igår efter vi vart ute i snön. Varm choklad med grädde är ett måste då! :)



Kommentarer
George

muuums.....som i fjällen...Ni behöver inte oroa er. Tänk på att "sova e bästa medicinen". Jag tror mest det hänger ihop med hans förskylning även om "flyttröran" kan påverka lite förstås....

2010-12-10 @ 10:01:03
Kristin Lundberg - Photography

Åh nu blevju även jag sugen på choklad ;)

2010-12-10 @ 13:14:24
URL: http://mouzieephoto.blogg.se/
Kristin Lundberg - Photography

Åh nu blevju även jag sugen på choklad ;)

2010-12-10 @ 13:14:36
URL: http://mouzieephoto.blogg.se/
Malin

Det kan säkert vara flyttkaoset han reagerar på! Eller så kanske han är uttråkad och saknar förskolan? :-) kan känna så med Moa ibland, att hon klättrar på väggarna när hon varit hemma och sjuk.



Kram!

2010-12-10 @ 16:17:03
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0