Stor städning och sista jobbdagen!

Här hemma har det städats hela förmiddan. Så skönt att få rent och snyggt innan ledigheten början och man slipper tänka på det när man väl är ledig. Ur sterion spelades James Morrison som jag bara älskar. Den skivan får mig att tänka tillbaka på bebistiden med Adrian så vi ofta stod och dansade till den när han skulle somna. Det var riktigt mysigt.

Adrian har ätit lunch och nu la jag honom för en liten nap. Jag ska passa på att hoppa in i duschen och förbereda mig för jobb. Sista jobb dagen! Härligt att få vara hemma med familjen sen och få njuta av sommaren(?).

Imorgon ska jag och Andreas ner på stan ensamma. Vi ska uträtta lite ärenden och så innan resan och födelsedags presenter ska inhandlas. Så ska bli riktigt mysigt att få gå på stan i lugn och ro tillsammans. Det är inte ofta som det händer nu för tiden. Den lilla egna tiden man får uppskattar man så otroligt mycket nu när man har barn.



Kommentarer
Malin

Härligt med lite mer ledighet innan den riktiga vardagen drar igång! Önskar att jag också fick vara hemma, men men.. det är rätt skönt att tjäna pengar också ;-)

Kram!

2010-08-08 @ 19:33:36
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0