Ledig dag med familjen

Jag har en ledig dag idag innan jag jobbar mina tre sista dagar. Sen blir jag hemma med mina älsklingar! Det ska bli riktigt mysigt och härligt att ha två veckor tillsammans ledigt innan Andreas skola drar igång igen.

Vi gick upp för en liten stund sen och Adrian springer omkring som det lilla odjur han är här hemma. ;) Vi vaknade av det mysigaste ropen nu på morgonen också. Han stod och ropade mamma, pappa, mamma, pappa.

Idag tänkte vi ta oss en tur till parken zoo och se på den lilla tigerungen. Sen måste vi även en tur till apoteket och se vad vi ska köpa med oss där ifrån inför Kroatien. Hatar att göra allt i sista sekunden så lika bra att ha det gjort. Annars är dagen oplanerad men det ordnar nog upp sig. Med Adrian har man i alla fall inte någon lugn och ro om dagarna. :)


Kommentarer
Kristin - Mouzieephoto

Då kommer det en til :)

2010-08-05 @ 11:04:16
URL: http://mouzieephoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0