Grå dag som vi livar upp med en bild på solstrålen

Då vaknade man upp til en grå torsdag och en rinnande näsa. Jag och Adrian har hållt oss hemma hela dagen en så länge och nu sover han nap. I em. ska jag åka ut till min farfars sommarstuga. Min farmor är spridd där ute och pappa ville gärna åka dit. Så jag gör honom sällskap och det ger alltid ro i kroppen att komma ut dit så ska endå bli härligt.

Bjuder på en härlig bild på gårdagens sötnos



 
Söta strumpos och fin mössa invigde han även igår.
Jag bara älskar geggamoja mössan, så perfekt till hösten!



Kommentarer
Kristin - Mouzieephoto

Tänk om en annan kunde få sådana presenter av sambon men han vågar inte köpa sådant längre ;)

Men jag har stooorshoppat idag haha :)

Fika någon dag nästa vecka kanske kan samlas allihoppa då jag försöker få ihop något med Malin med så kan vi träffa alla små barn på en gång, elr?

2010-08-26 @ 15:21:49
URL: http://mouzieephoto.blogg.se/
Malin

Stackare som är krasslig! :-( Hoppas det går över fort!

2010-08-26 @ 20:12:11
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0