Då var febern här...

Då har nu även febern hittat hit till mig... Tur att man har världens underbaraste son som piggar upp mig här hemma. :)

Fast man inte är på topp så har vi inte legat på latsidan här hemma. Jag och Adrian mötte upp Nadja, Noak och Angelina för lek i parken. När det var sovdax promenerade vi hem och både jag och Adrian somnade här hemma. Skönt. När vi sen vaknade här hemma gick vi ut igen och Adrian fick jaga ankor. Nu har vi vart och handlat och kommer hålla oss hemma resten av kvällen. Snart ska Adrian äta och efter det blir det bad.


Kommentarer
Malin

Nämen, fy för feber! Krya på dig!

2010-08-28 @ 21:32:37
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0