Vi provar nya rutiner på morgonkvisten

Adrian vaknade 6.30 som i vanlig ordning nu för tiden. Men han låg i sängen en timme och lekte och kastade ut alla nallar ur sängen. Sen när Andreas gick upp gick vi också upp. Men strax innan 8 började han bli pluttig och skulle vara i famnen med tummen i munnen så jag provade att lägga honom igen. Så nu sover han igen! Så jag hoppas att han sover lite senare nap sen så han orkar vara uppe lite längre ikväll och då sover lite längre imorgon. Värt ett försök i alla fall. :)

Idag är vår dag ganska oplanerad och det är tråk väder ute. Men vi behöver en dag hemma för att dona lite. Sen har jag 0 lust att ta mig ut som jag känner just nu. Vi får även se om Andreas slutar vid lunch som han trodde. Skulle vara skönt och kul! :)


Kommentarer
Malin

Precis! Tänk de som kämpar ett dygn eller mer.. och föder ett friskt barn och allt är bra med familjen. Men både mamman och pappan måste ju vara helt slut, och då ska man tvinga dem att åka hem sex timmar senare? Och mamman som kanske tagit alla bedövningar i världen för att stilla smärtan.



Det låter onekligen som att en man kommit på detta urdumma förslag!

2010-04-29 @ 08:37:40
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0