Utmanad

Av Malin.

Blogg jag läser först: Går oftast in på min egen och ser om man fått några komentarer att svara på. Annars har jag ingen speciell ordning.

Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig läst: Hmm, vet inte riktigt. Men typ de som ligger som mest aktiva på blogg.se kanske?

Kändisblogg jag följer: Katrin Zytomierska kollar jag nästan varje dag. Sen finns det en del som jag kollar in på lite då och då.

Mest kända bloggare jag sett IRL: Blondinbella och Linda Rosing vad jag kan komma på.

Första bloggen jag började följa: Kan det varit Kenza?!

Bloggare jag beundrar och varför: Blondinbella måste jag nog säga. Hon har kommit riktigt långt genom bloggen.

Fördelar jag fått tack vare bloggen: Ja inga fördelar så. Men skriver som Malin att man lärt känna och fått följa mammorna från föräldrargruppen genom graviditen och nu med barnen. Mycket tack vare bloggen som man började lära känna varandra

Då hatar jag att blogga: Om jag inte känner för att blogga så göra jag inte det. Så hatar inte alls att blogga.

Då älskar jag att blogga: Tycker mycket om att blogga och skriva av mig. Älskade att blogga om graviditeten och går ofta tillbaka till den tiden, men även till bebistiden med Adrian.

Personer som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite uppmärksamhet: Malin, Nadja, Mikaela, Kristin och Jacque. Resten av mina bloggläsare är ganska blyga tror jag?! ;)

Nu utmanar jag följande (om ni vill): Mikaela, Jacque och Nathalie

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0