Torsdag & nya skor till Adrian

Sen förra inlägget så sov Adrian i 2 timmar och jag somnade i soffam i 1 timme. Det var skönt och behövligt skulle jag tro. När Andreas kom hem så gick vi ner på stan en sväng och köpte nya skor till Adrian. Blev ett par super tuppa adidas som vi är super nöjda med. Tror även att de ger bra stöd åt Adrian nu när han börjar gå mer och mer. Sen när vi kom hem åt vi middag och Adrian badade, sen har han bara busat runt här hemma. Andreas är nu iväg och tränar och Adrian ligger i sängen och är tyst så tror han somnat. Annars brukar han kunna ligga och prata ett bra tag innan han somnar. Men ibland luras han också och är tyst ett bra tag innan man hör hur han börjar prata där inne. Jag funderar på att träna lite här hemma men min pilatesboll, ge mig pepp. Jag bara klagar över hur jag ser ut just nu och har världens ångest till sommaren men jag gör ju ingeting för det. Hatar själv när folk klagar men inte gör något åt saken, så fyy på mig!

Nej nu fortsätta se på halv åtta hos mig



 



Kommentarer
denice

Hampus har ett par liknande adidas med någon specialsula, ser ungefär ut som dom ni köpte. Han går iaf superbra i dom!

2010-04-16 @ 09:19:47
URL: http://deniicen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0