Tisdag med promenad och fika

Nu somnade min lilla stjärna och jag har myst ner mig i soffan. Vi har haft en bra dag och njutit av solen. Vilken energi man får när solen skiner och värmer härligt. Jag och Adrian tog oss en liten tur på stan och efter det blev det en promenad med Kristin och Thilda. Efter det lite lek i lekparken och sen hem till oss för fika. Och nu är allt fika från helgen slut, skönt behöver jag inte sitte här och moffa om kvällarna längre ;) Var trevligt och barnen lekte omkring här. Adrian somnade och Kristin och Thilda gick hem. Jag satte mig då på balkongen och njöt av solen, riktigt härligt. Sen har jag och Adrian badat nu på kvällen och Andreas är nu iväg och tränar.

Imorgon är det föräldrarträff igen och det ser vi så klart fram emot. Nu ikväll blir det att slänga ihop en tvätt och sen så klart bara njuta av lugnet att bara kunna vara. Det blir inte mycket om det om dagarna då man har en liten kille att hålla koll på. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0