Solig start

Adrian sover och jag har passat på att göra mig i ordning. Jag bara älskar att vakna upp och se solen skina. Vi ska träffa Malin och Moa för en promenad och sen blir det fika hemma hos oss. Nadja och Angelina skulle också komma på fika sen. Vi har lite fika kvar som vi behöver hjälp att bli av med ;)

Det har vart många nya intryck för Adrian den här helgen och man märker att han är trött. Så blir skönt med en lugn dag med mina och hans vänner. Den här veckan är oplanerad förutom onsdag då det är familjeträff. Men är skönt att ta dagarna som de kommer, och man får hålla tummarna för att solen håller sig framma.

Nu ska jag fortsätta se på våra bästa år ;)


Så här kul har vi haft det här hemma på morgonen. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0