Onsdagsmys och solning

Mobilbloggade tidigare idag men det ser inte ut att kommit upp?! Vi har i alla fall haft oss en bra dag i solen som vanligt nu om dagarna. Det gillar vi! Mötte upp Nadja och Angelina för en promenad innan föräldrarträffen. Sen hem till Hanna, Dennis och Nils för fika och en massa lek för barnen. Men Adrian var trött så vi gick hem och han somnade i sin säng precis lagom till att solen smög sig fram på vår balkong. Så jag satt i solen i 1,5 timme då han sov. Helt underbart. Nya tidningen mama fick jag hem idag så jag hade någonting att roa mig med. Sen vaknade han och Andreas kom hem, vi åkte och handlade och har sen bara myst hemma.


Solig bild från balkongen med dagens läsning och Andreas fina mugg som jag lånade :)

Adrian sover sedan en timme tillbaka och vi ska strax se på efterlyst. En bra avslutning på en bra dag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0