Onsdag

Då vaknade man upp till strålande sol idag igen. Underbart. Jag vaknade vid 7.30 efter en läskig dröm och strax efter det hörde jag Adrian. Han fick välling och sen gick vi upp. Ska strax äta frukost och göra mig i ordning, Andreas ska iväg senare idag så hinner göra mig i ordning innan han åker. Skönt när man kan göra det i lugn och ro. Sen ska vi iväg på mammaträff, hoppas Adrian kan somna innan det så han är på bra humör sen. Men tycker det är lite tokigt med att ses klockan 12 nu förtiden då Adrian oftast sover efter lunch. Ska höra med de andra, man kanske skulle kunna ses vid 13 tänkte jag annars.

Nej frukost NU!



Kommentarer
Malin

Ja usch, jag har varit som en zombie hela dagen! Hoppas också på att det bara var något tillfälligt, för så här trött orkar jag inte vara!! Hoppas ni hade trevligt idag :-)

2010-04-14 @ 20:09:58
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0