Hemma från stan med lite smått o gott

Adrian sover och jag passar på att göra ingenting. Skönt att ha en stund för sig själv. Jag och Adrian gick ner på stan en sväng och efter mycket letande så har jag nu något att ha på mig imorgon. Blir mina ljusa jeans som jag viker upp lite, sen en svart lite längre sidentopp till det. Sen ett par svarta pumps till det. Enkelt och snyggt. Jag kom även hem med världens sötaste 1 års kort som Adrian ska få när han fyller. :)


Kan det bli mycket sötare?


Här är en dålig bild på toppen jag köpte.


Kommentarer
mikaela

Åh, vad sugen jag blir att ha på mig pumps jag med!! Inviga våren liksom :P Men jag har inhandlat ett par nya skor så jag tänkte köra på en mer avslappnad stil. Men vi får se, man hinner nog ändra sig ett x-antal gånger ;) förresten så ser din nya tunika jätte snygg ut! Sexy mama ;) Så jag tror nog inte att du behöver låna nåt av mig :) Men får du panikångest i sista sekund så är det bara att slå en pling. Ser fram emot imorn! Det var inte igår man fick festa med er, hehe. Kramkram

2010-04-08 @ 16:51:37
URL: http://mikaelakatarinadegnell.blogg.se/
jasemin

åh så gulligt kort! Du kommer bli jättefin! hoppas ni får jättekul! massa puss

2010-04-08 @ 20:03:31
URL: http://jeffyjazz.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0