Helgens firande är nu slut

Nu är helgens alla firande slut och vi är också helt slut. MEN så bra vi haft det med vänner och familj. Vi har haft ett bra firande för Andreas är hemma med familjen. Han har fått många fina presenter och Adrian har fått så mycket kärlek och lek hela dagen. Han älskar när det är folk omkring honom. Mikaela och Pontus stannade även kvar och åt tacos med oss, riktigt trevligt och gott. Blir så himla glad av dagar man delar med vänner och familj. :) Har tagit många fina bilder under helgen också men de delar jag med mig av imorgon. Nu ska jag njuta kvällen och det blir nog att lägga sig tidigt ikväll.

Så jag säger nu god natt.

PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0