Härliga tisdag

Nu är vi hemma igen efter storhandling och middag hos Adrian farmor och bonus farfar. Adrian somnade för ett par minuter sen. Vi lämnade av Adrian hos farmor när vi skulle åka och handla. Skönt att få göra det ifred ibland, så nu är allt handlat inför helgensfestligheter. :) Sen kom vi även hem med en vårjacka och keps åt Adrian(bild kommer imorgon).

Innan handligt och allt så träffade jag och Adrian upp Veronica och lilla Emil. Blev en promenad och sen hem till oss för fika. Riktigt trevligt som vanligt. :) Emil är så söt och somnade i min famn, mys mys.


Jag får för en liten stund prova på livet som småbarnsmamma till två. Men det är någonting vi väntar med tycker Adrian. Jag med även om det är mys med bebis. Men då kan jag ju hälsa på Veronica för att få tanka lite bebis :)


Kommentarer
Veronica

Vad fina ni är alla tre. Du passar som tvåbarnsmamma :). Ha en jättekul kväll nu gumman! Kram.

2010-04-09 @ 13:44:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0