God middag och nytt på Adrians rum

Då var det kväll och vi njuter i soffan med ett glas gott vin efter en god middag. Lagade min favorit som är fylldkyckling(mozzarella, färsk basilika, tomat, vitlök och sen lindad med bacon. mums), klyftpotatis, sallad och sås. Adrian la sig precis men han har sovit mycket under dagen så får se om han redan nu vill sova. Just nu ligger han och leker i sängen, det brukar han kunna göra ett bra tag innan han somnar. Vi har hyrt film till kvällen och det blev äntligen midsommar.

Idag har vi även satt upp Adrians hängare på rummet och det blev jätte bra.









Nej nu lägger jag ner datan för ikväll men först avslutar jag med en bild på min tokiga lilla stjärna :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0