Gårdagens shopping

Vi har haft oss en riktigt härlig start på en solig lördag. Jag och Adrian gick upp strax innan 8 och småstartade morgonen med lite lek. Sen blev det en riktigt kladdig med rolig frukost. När Andreas kom upp så hoppade jag ner i ett varmt bad med skrubb och allt där till. Underbart skönt. Nu sover Adrian, Andreas ska åka och träna en snabbis och jag ska passa på att göra mig i ordning.

Igår åkte vi ut till tuna park en snabbis och kom då hem med två nya plagg. En randig tröja och en randig klänning. Härligt med lite nytt i garderoben det var välbehövligt. Sen fyllde vi även på vår costa boda mine samling. Blev två glass, vasen och mellan skålen. Älskar den serien och den blir så otroligt fin i vitrinskåpet.

Även idag blir det en tur till tuna park då de firar 5 år. Får se om man kommer hem med någe mer skoj idag.

Två rea fynd och det gillar jag!

49:-


49:-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0