Första stegen och våran dag

Då är denna dagen snart slut. Jag och Andreas ser på talang och Adrian ligger och sover.
Vi har i alla fall haft det mys hos mamma. God mat, härligt sällskap och en massa sällskapsspelande. Det har gått bra med Adrian även om det tog ett tag innan han kom till ro och somnade. Men när han sov så sov han i alla fall. Sen så är han i en ganska mammig period, men tror att om jag inte är där så kommer han att ty sig till mamma.

Sen har vi vart ute hos Adrians farmor och bonus farfar. Där fick vi fina påskpresenter. Adrian fick en bilratt med ljud och grejer. Vi fick nytt lakarn(alltid välbehövligt) och sen en mysig filt.

Sen när vi kom hem så har jag gjort janssons frestelse för första gången och den blev riktigt god. :) Sen har jag även gjort en cheesecake som ska med till pappa imorgon.

Ja imorgon blir det påskfirnade hemma hos min pappa med massa mat och gotti. Ska bli mysigt och kul. Adrian ska även få tre påskägg med fint innehåll från mig och Andreas innan vi åker. :)


Ja Adrian tog sina första steg idag också. Han har tagit ett steg förut. Men nu ställde vi honom på golvet, han stod då upp en stund för att hitta balansen tog sen två steg. Stannade sen upp för att hitta balansen och tog sen två steg till där han sen tog emot sig mot en legolåda. Så himla duktig. Gjorde det flera gånger och som mest tog han ca 7 steg tror jag. Galet så snabbt allting går ibland. Man blir ju så otroligt stolt också.



Avslutar dagen med en bild på mamma och pappas stolthet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0