En härlig dag med goa bilder

En dag som jag trodde skulle bli ganska seg och halvtråkigt avslutades istället riktigt bra! Vi mötte upp Nadja och Angelina i stadsparken där det blev lek för barnen. Eller så gott det gick för Adrian i sina nya stövlar som bara ramlade av. Men han var lika glad för det men inte hans mamma! haha. Men fick låna ett par skor av Angelina som hade ett par extra med sig (ett extra par åker genast ner i vår vagn!). Vi gick bort till ån där barnen stod och kastade grus i vattnet, det var riktigt skoj tyckte de.

Sen nu på kvällen gjorde jag en Nadja och gick och solade. haha. Men riktigt skönt var det och nu sitter jag röd och härlig i soffan. ;) Men så skönt att komma bort även om det bara är för en 30 minuter och få lite egen tid.

 
Adrian har haft fina Lundmyr kläder på sig idag.


Adrian kan nu dricka med sugrör. Super kul tycker han. Tror han känner sig lite stor då också. :)


Spännande med vattnet och att kasta grus.



Kommentarer
Nadja

Tusen tack för idag! Får se om vi båda är röda imorgon? Noak tyckte inte de syntes på mig :-/

2010-04-29 @ 22:20:00
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0