Våran dag

Nu sover båda mina älsklingar här hemma, Andreas var helt slut i kroppen nu på kvällen. Så blev bara att se på halva filmen så får fortsätta imorgon. Jag och Adrian har i alla fall haft en toppen fredag. Vi gick ner på stan en liten sväng och köpte en tröja som var lite tjockare, det börjar behövas nu! Sen mötte vi upp Veronica och vi gick till ming och åt god lunch. Adrian sov när vi kom dit och vaknade efter en stund och var en glad liten killa, pratade för fullt ibland. Sen tog vi en promenad hem till Malin där vi fikade. Var så trevligt så.

Är så mysigt med Veronica och hennes lilla mage, lite så man längtar tills nästa gång jag kommer få ha ett litet liv i magen igen. Är en så fantastisk gåva och nu när man vet vilken kärlek det ge så är det så fantastiskt.

Nu ska jag njuta av lite egentid här hemma.



Kommentarer
Veronica

det var en toppendag i dag,tänk att en eftermiddag kan gå så fort,så fick jag öva mig på att umgås med lite bebisar också :). Bra träning :)

2009-09-04 @ 22:59:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0