Våran dag

Just nu står potatisgratängen i ugnen och gör sig redo för att ätas ikväll. Hoppas att den blir god för det var så himla länge sen jag lagade det. Adrian ligger i sängen och tittar på labanmobilen som spelar för honom och han är jätte trött. Han har inte sovit sen klockan 15 då han vaknade och han brukar bara orka vara vaken 2 timmar. Men när han nu var trött igen så ville jag inte att han skulle somna för då blir det att han vill somna för natten senare. Om en stund ska jag ta och bada honom och så ska han få äta så kanske han somnar vid 18.30 som igår. Så kan jag och Andreas njuta av en god middag tillsammans :)

Har haft en jätte bra dag i alla fall, så skönt att dagarna flyger förbi fast Andreas jobbar så långa dagar just nu. Men jag och Adrian var på en lång promenad och sedan mötte vi upp min mormor som följde med oss hem. Vi fikade paj och hon lekte med Adrian. Hon var även snäll och skalade potatis och torkade av här i köket. All hjälp man får är så underbar och vi tackar så för det :) Sedan kom även min mamma och syster över en stund så det var jätte trevligt. Alltid lika kul med besök.

Nu ska jag ta upp Adrian så han inte somnar till där inne, haha.


Kommentarer
Jacque

Jag önskar er en härlig kväll <3 Hoppas på minst 3- 30 fantastiska år till, och mycket mer!

Kram Jacque

2009-09-16 @ 18:35:49
URL: http://jacque.blogg.se/
Malin

Ahaa, vilket sammanträffande! :)



Hoppas ni har en mysig kväll! :)

2009-09-16 @ 20:45:21
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0