Så glad att jag bara har ett monster

Såg på dokumentären om åttlingmamman igår kväll och jag är så glad att jag bara har ett litet monster just nu. ;)Hur kan man ta hand om 14 barn? Kan man ha tid för alla? Klart hon älskar dem de är ju hennes barn men jag tycker kanske att det blir lite egoistiskt att skaffa så många barn. Hoppas att de lyckas bra med livet i alla fall.

Nu är det 2 september och höst vädret är här. Lite mysigt i alla fall, bara det inte blir en höst med bara regn. Jag och Adrian ska i alla fall vara hemma och städa, tvätta och mysa. Inga planer alls idag vilket ändå känns skönt. Man behöver sina mysahemma dagar, bara strosa omkring i mysbyxor här hemma. :) Får se om regnet håller sig borta och vi kanske går ut på en promenad då jag tycker det är bra om Adrian får komma ut och få lite friskluft i alla fall.

Hoppas ni får en riktig mysonsdag idag!

PUSS


Kommentarer
Nadja

Igår hade jag en hemmadag, jätteskönt! =)



Japp vi kommer imorgon, Noak kunde ev inte för han har mkt på jobbet men får se! Ni då?

2009-09-02 @ 10:17:27
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Malin

Låter mysigt med en hemmadag, det behöver man ibland :)



Ja, jag och Moa kommer. Arne jobbar så han kunde inte komma ifrån. Ska bli kul att se alla små bebisar :)

2009-09-02 @ 12:17:25
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Malin

Ja, precis det håller jag med om :) Nu är de ju sin egna lilla person :)

2009-09-02 @ 12:36:55
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0