Missad sömn...

Tycker det är så jobbigt när Adrian missar en av sina sovstunder under dagan. Han brukar alltis sova 40 min vid 12 men idag sov han bara 10 eller 15 min i vagnen. Han blir på än gång lite gnällig när han inte sover ut. Jag gick en bra stund med honom i vagnen för att han skulle somna om, men det hjälpte inte. Har nu provat att vi la oss i soffan tillsammans och att han kunde somna då, men inte det heller. Vi ska ju iväg ikväll och nu känns det ingeroligt då jag vet att han antagligen kommer vara jätte trött då..

Nä nu ska jag vagga runt min lilla killa här hemma och se om det kan få honom att somna. Sömnen är ju så otroligt viktig för att man ska få ha en go o gla kille!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0