Kärlek

Vi hade en riktig mysig kväll tillsammans jag och min kärlek. Var så skönt att få umgås bara vi två, man behöver det ibland. Nu som småbarnsförälder så är det någonting som man kalla för LYX. Var så mysigt att bara sitta och prata om allt som hänt den senaste tiden och prata tillbaka om när vi träffades. Det är så viktigt att kunna göra saker tillsammans bara vi två så man håller kärleken till liv. Men under hela middagen så var man ändå lite stressad och man kan inte riktigt slappna av när man inte har sin prins med sig. Men det var så roligt när vi kom hem och väntade oss en sovandes liten Adrian så möttes vi i stället av en lugn och rar liten Adrian som låg i mormors famn och njöt. Vi satt och pratade en liten stund innan de åkte hem och Adrian fick mat och sen somnade han om. Mitt lilla älskade hjärta.

Vi hyrde med oss en film hem som vi tittat på och nu sovar båda mina killar gott. Jag njuter lite av lugnet här hemma men ska nog krypa ner jag oxå snart.

Sov gott PUSS



Kommentarer
Malin

Det låter ju som en kanonkväll :) Man behöver verkligen få rå om varandra ibland!

2009-09-20 @ 20:32:42
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0