God morgon underbara fredag

Vad härligt att det är fredag och att helgen nu är nära, ska bli så härligt att ha Andreas hemma under helgen. Både jag och Adrian saknar honom när han jobbar så långa dagar, och han tycker oxå att det är tråkigt då han inte hinner träffa Adrian mycket alls. Lite när han vaknar och förhoppningsvis en stund innan Adrian lägger sig.

Det blev en tidig morgon för min och Adrian redan 5.30 hörde jag hur han låg och pratade (och bajsade) på sitt rum, så 15 min senare gick jag upp och bytte blöja och sen gick vi upp. Han var inte sugen på att somna om då, men nu ligger han och håller på att somna in. Våra planer är att ta en promenad bort till tuna park då vi måste byta eller lämna tillbaka vår babymonitor då den inte fungerar som den ska. Mycket irriterande, vet inte hur länge vi satt och försökte få den fungera igår. Så vi klarade oss utan den i natt, tror att vi kanske inte behöver en igentligen så det är nära mellan rummen och lyhört men hönsmamma som man är så vill jag höra varje litet ljud han gör där inne ;)

Nu ska jag slappa i soffan en stund medans Adrian sover.

Ha en härlig fredag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0