God morgon måndag!

Då vaknade man upp till solens strålar idag, underbart. Jag och Adrian ligger och busar på golvet, han är så glad och pratig på morgonen. På tal om pratig så hade han en mycket intressant pratstund med sina vänner i labanmobilen vid 3 tiden inatt. haha.

Idag ska jag och Adrian på mamma och bebis träff och det ska bli jätte kul. Är alltid lika kul att umgås med andra mammor och sen så är det så kul att träffa allas små söta bebisar. :) Tror bebisarna oxå tycker att det är lite kul och spännande. Jag ska snart få Adrian att somna så jag kan göra mig färdig. Tänkte ta bärselet till träffen då det är så nära så får hoppas att det inte börjar regna eller något.

Ha en härlig start på veckan!

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0