Första natten på eget rum

Igår köpte vi en babymonitor så natten till idag var första gången som Adrian sov inne på sitt rum. Han var jätte duktig och sov nästan bättre där inne. Jag hade räknat med att få gå upp fler gången än jag brukar men inte det. Han sov längre perioder så det är nog skönt för honom oxå. Så jag och Andreas passade på att ligga inne i sovrummet och kolla på tv på kvällen super mysigt men jag somnade så klart. haha, som vanligt ;)

Idag är det dax för ännu en mamma och bebis träff så det ska bli jätte kul och trevligt. :) Solen skiner så ska kanske ta en promenad ut till mamma efter det. Nu ska jag fortsätta här hemma. Hoppas ni får en fin måndag.

PUSS



Kommentarer
Nadja

Vd mysigt, kändes de inte skumt utan han i sovrummet? =)

2009-09-14 @ 10:10:57
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Malin

Ojoj, stora killen i eget rum! Det hade jag nog inte fixat :) Jag har precis lärt mig sova rätt okej utan Moa bredvid mig i sängen, men i ett annat rum.. läääskigt.. haha!

2009-09-14 @ 10:41:47
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Malin

Jag förstår det..Skönt att han verkar sova bättre, iaf :)

Jag & Moa får nog stanna hemma idag. Hon har fått lite feber nu när hon vaknade (vet inte om det kan vara en tand på G?). Hon är lite gnällig, vet inte riktigt vad som är tokigt :( Jag som sett fram emot att träffas, så typiskt!

2009-09-14 @ 10:59:16
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0