En dag med Adrian

Idag så är hela familjen hemma och det har vart massa med bus och mys. Adrian han njuter för fullt av att ha både mamma och pappa hemma.

Här är en dag i Adrians liv :)


Adrian började sin dag klockan 6 med bus i babygymmet och på filten.


Sen blev det mys i soffan med mamma och pappa. Att de ska gosa med mina fötter hela tiden.. Det kittlas ju!


Morfar kom och busade med Adrian.


Efter det blev man trött och somnade gott.


När man var pigg igen så blev det att göra oss i ordning och sen åkte vi till tuna park och ica maxi.


Sen när vi kom hem så blev det bus med pappa och det var sååå kul. :)


När mamma skakar en skallra kan man ha så här roligt åt. :)


Sen vilade vi en liten stund i sängen, men jag ville mest busa :)

Nu ska jag snart bada och sen sova.

Vi får hoppas att Adrian somnar nöjd oxh glad så han inte är lika ledsen som igår. :) Men vi har i alla fall haft en riktigt härlig dag, hoppas ni haft det lika mys :)



Kommentarer
Malin

Så kul att se! :) Han är så himla söt er lille prins! :)

2009-09-26 @ 21:22:58
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Jacque

Så otroligt fint inlägg. Som trogen läsare, och nära vän, måste jag säga att dessa inlägg är ovärdeliga. Tack! All kärlek Jacque <3

2009-09-27 @ 12:00:10
URL: http://jacque.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0