Babymassage och annat skoj!

Idag har jag och Adrian vart i farten. Dagen började med vägning på BVC han väger nu hela 7450g och är 64 cm lång. Min lilla knubbis ;) Sen så var det babymassage på BVC, tycker det är riktigt kul och bra att de har lite aktiviteter. Var riktigt mysigt och efter en stund så blev Adrian så trött och alla andra bebisar oxå för den delen. Han sov riktigt länge efter massagen, så han blev nog avslappnad av det. Vi gick sedan på en promenad i det fina vädret tillsammans med Malin och Moa, det var jätte trevligt och det får bli fler av de promenaderna tycker jag.
Efter det mötte jag upp Jasemin och vi gick hem till henne och åt lunch, både gott och trevligt ;) När Adrian sen började bli trött igen gick vi och Adrian somnade innan vi kommit ut ur trappen, haha. Så då passade jag på att gå förbi mitt jobb och hälsa på, Adrian blev riktigt ompysslad där. :) Nu kom vi hem för en liten stund sen och Adrian ligger och leker lite. Andreas slutar snart och då ska vi hem till Adrians faster och Pontus och bli bjuda på middag. :) Vilken toppen dag detta blev :)

Nu ska jag leka med min lilla kille :)



Kommentarer
Malin

Tack för idag, det var jättetrevligt :) Ses imorgon igen, jag och Nadja tar sällskap så jag inte irrar bort mig där borta! Haha :) Kram

2009-09-23 @ 20:21:55
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Malin

Med mitt sk lokalsinne så skulle det inte förvåna mig om jag går helt fel, haha. Jag får skylla på att jag inte är från stan ;) Men det ska nog gå bra!

2009-09-23 @ 20:48:13
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Nadja

Låter som en helmysig dag, och lyckos er som har lite aktiviteter på erat bvc de har inte vi =( syns imorn kram kram

2009-09-23 @ 21:22:22
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0