Trevligt promenad sällskap

Adrian sover nu, han fick somna in i min famn nu igen. Jag har tänkt att börja låta honom göra det ibland på dagarna nu, för när man är borta ibland kan han ha så svårt att somna in. Det kan vara skönt att vara borta längre än 2-3 timmar ibland, och skönt om han kan somna utan sin säng och utan promenad i vagnen. :)

Jag och Adrian var ute på en promenad i hösten med Mailn och Moa, jätte trevligt. Så kul att ha lite sällskap när man är ute på promenad :) Är så glad för att man träffar nya vänner genom föräldrargruppen, skönt att prata bebis med folk som förstår och att man slipper känna att man tjatar allt för mycket. Men det blir så man är så uppe i sin lilla bebisbubbla att man inte ser så mycket mer. Jag är i en period nu då jag bara njuter för fullt med tiden tillsammans med Adrian.

Nu ska jag plocka lite här hemma, man tycker att man gör det hela tiden men ändå hittar man nya saker att plocka reda på...


Kommentarer
Malin

Tack för sällskapet, det var jättemysigt! Skönt att vi hann gå innan regnet kom! :) Moa somnade en stund i min famn också, det är ju för mysigt! :)



Kram

2009-10-01 @ 16:44:03
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0