Svärmor räddade min dag.

Har kännt mig helt slut, ensam och ledsen de senaste dagarna när Andreas jobbat så tokigt mycket. Det är tur att jag har min lilla guldklimp som gör mig så lycklig och glad. Men han ändå kännt mig ensam och ledsen, sen blir det även så himla intensivt med Adrian när man har honom själv hela tiden. Så idag när Andreas ringde och sa att han skulle ut till sin mamma efter jobbet och fixa med bilen för en kille kommer och tittar på den imorgon, då höll jag på att bryta ihop i gråt. Jag brukar inte vara så men när man är så trött så kan minsta lilla bli jätte stort. Men strax efter att Andreas ringt så ringde svärmor och frågade om hon kunde komma över och edt var klart hon kunde. Var så skönt att få lite sällskap här hemma och sen att hon var underbar och köpt mig en fin topp gjorde inte saken värre. Så tack så jätte mycket, tror inte du vet hur mycket det bettyde för mig♥ Sen åkte vi hem till dem där Adrian blev så ompysslad med massa lek och kärlek och Andreas och jag blev bjudna på mat. Så blev en jätte bra kväll. Nu sover lilla stjärnan och jag ska sminka av mig och bara slappa i soffan till fotbollen och sen blir det tidigt i sängen så man orkar med en ny dag imorgon.


Adrian läser morgontidningen!
haha



Kommentarer
Nadja

Förstår hur de känner, inte konstigt alls att du reagerar så. Men kom ihåg, man måste våga be om hjälp..jag tror nog att dina nära och kära gärna ställer upp =)

2009-10-10 @ 20:55:46
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
heli

Nadja skrev så bra ord så jag kan bara säga ...Sköt om dig tjejen

2009-10-10 @ 22:09:38
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/
Malin

Sådana dagar kan jag också ha, då det känns som att man själv har ansvar för precis ALLT. Och fy, vad tungt det är! Så skönt att din svärmor ställde upp! :) Tveka inte att höra av dig någon dag, så kikar jag & Moa gärna över och leker :)

KRAM

2009-10-11 @ 17:01:11
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0