Sover på mage

Nu har vi en liten kille som ligger gott och sover i sin säng på MAGE! haha. Jag la ner honom i sängen när han höll på att somna in i min famn och nu när Andreas skulle kolla till honom låg han på mage och sov.

Det är nästan alltid när jag lägger ner honom som han försöker vända sig till sidan men då brukar jag vara kvar och stoppa honom. Men nu smet han runt i alla fall. Får se hur han sover nu då, kanske bättre? Man kan hoppas i alla fall. Jag vet att han inte tycker om att sova på rygg i alla fall för han vänder alltid sig till sidan när han ska sova. Lilla sötisen♥


Vi har nu vart iväg colorama i alla fall och beställt tapeter till hans rum så de skulle komma på måndag eller tisdag. Nu vill jag bara få klart där inne. Man blir tokig av att det är en enda röra där inne. Sen imorgon ska Andreas kolla på bil och jag hoppas att det blir köp. I så fall blir det IKEA i helgen.


Dessa söta är nu på väg hem till oss.


Visar även den fina adventsljusstaken som jag köpte idag.
Jag bara älskar julen och längtar tills man kan ta fram all fint julpynt.
En nyfiken katt sticker ner nosen också! haha

Nej nu ska jag springa ut till soffan och se på mammaspojkar haha



Kommentarer
Nadja

Åå köpte du den, jag ska nog oxå göra de ;-)

2009-10-29 @ 22:20:00
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Malin

Vilka fina saker du hittat! :) Den lilla ljushållaren är jättefin, var hittade du den? :)

2009-10-29 @ 23:38:38
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Kristin

Du är INTE ensam, jag längtar till att få julpynta och sätta upp julgranen som är mer jul är gran :) men hallowen först!

2009-10-30 @ 21:10:56
URL: http://mouziee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0