Mysmorgon

Det är så myisgt på morgonen här hemma nu när det är så ruggigt ute. Jag och Adrian låg kvar i sängen och mös en timma innan vi vågade oss upp från den varma sängen. Sen åt jag frukost bervid Adrian på golvet. Han är så himla mysig på morgonen, skrattar och leker för fullt. Nu ligger han och sover igen och jag ska passa på att kasta på mig lite smink. Får passa på när han sover för annars måste man avbryta hela tiden för att vända tillbaka honom till rygg. haha. Det går bra en lite längre stund att ligga på mage nu i alla fall, men även om han sen inte vill ligga på mage så ska man ju vända på sig i alla fall. haha. Så fram tills nu har det vart rena rama semestern att ta han om honom :P haha. Men det är så kul att det händer så mycket nytt hela tiden.

Idag efter 14 så ska vi träffa Karin tror hon kommer förbi hit, ska bli kul att träffa henne igen. Från att inte träffat henne på nästan 5 månader så får jag nu träffa henne  ggr på 1 vecka. :) Måste försöka komma iväg till stockholm någon gång och hälsa på henne, hon har bott där i 2 år och jag har inte vart där. Dåååligt!

Nej nu sminkning. På tal om det så borde jag boka mig en tid för sminkning på make up store då jag har presentkort dit, det värsta är att jag alltid handlar för så mycket då. Men min ekonomi låter mig inte shoppa en massa onödigt smink nu egentligen, men det är ju bra att man får handla för det som sminkningen kostar i alla fall.

Nej nu som sagt-sminkning!

PUSS


Kommentarer
Karolina

Bokat nån tid än på make up store? =) Kolla datumet på presentkortet också, dom gäller bara ett halvår, man tror ju alltid dom ska räcka ett år :) Säg till om det gått ut så kan jag förnya det åt dig :) Lilla Adrian är jättesöt föresten, skrattvideon var jättekul haha! Kram på er

2009-10-25 @ 23:27:29
URL: http://kalaskarolina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0