Mysiga natt

Adrian vaknade redan vid 4, låg då och pratade HÖGT i sängen. haha. Han fick sen somna om i vår säng och han ville ligga tätt intill mig. Men jag flyttade bort honom för det blir så himla varmt, han är som en liten kamin. Men så mysigt det är att ha honom sovandes när sig, bara kunna pussa och lukta på honom när man vill. Han är så fylld av ro när han sover.

Nu ligger han i babygymmet och ska vända på sig heeela tiden, men han vill inte ligga på mage så börjar gnälla och vill tillbaka. haha. tok!

Min älskling får lite sovmorgon idag, jag skulle få imorgon :) Sen ska vi runt och kolla på lite olika åkpåsar då jag inte alls blev nöjd med den som tillhörde vagnen. Har hittat en som jag nog vill ha men bra att kolla runt lite först i alla fall.

Jaha det var lång sovmorgon Andreas tog, nu kommer han smygandes här. haha. Så då blir det mysmorgon med familjen nu.

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0